אודות

בשנת 1980 הגיע ארתור לקיבוץ ברור חיל ומיד התחבר ל"מקורות" – הרפת, ומשם התחילו "הקומזיצים", מסיבות יום העצמאות ועוד כמה סיבות למסיבות.

את דרכנו עם אירועי אסאדו התחלנו אי שם בשנות ה 80, כמו הרבה דברים אחרים, התחלנו בתור hobby בבית עם חברים, יושבים שעות ארוכות עם גושי הבשר ומקלפים אותם לאט לאט בין שיחות ובדיחות, בין בירה ויין, בין ילדים ומבוגרים, כולם נהנים מהאווירה הביתית האופיינית לארוחות כאלה.

באמצע שנות ה 80 עשינו לראשונה אירוע על האש, חתונה משפחתית עם הרבה בשר ושמחה, משם הטלפונים כבר לא הפסיקו לצלצל, אורחים של אותה חתונה, חברים ששמעו מחברים ומכאן הרשימה ארוכה.

היום, אותה משפחה גדלה והילדים כבר גדולים ולוקחים את הסכין לידיים, העובדים, ליתר דיוק, "השותפים לעשייה" הינם חברים טובים שהם כמו משפחה ובהרמוניה משפחתית כזו אנו יוצרים את האומנות שלנו  CARNES בשרים על האש.

ארתור, הבעלים והמאסטרו של הקייטרינג נולד בפורטו אלגרה, בדרום ברזיל, "במדינת ה Gauchos והבשר", משם הניסיון והתאבון לבשר.

הניסיון של כ 30 שנה מאפשר הסתכלות מפוכחת וביקורתית על העשיה באירועים מה שמתבטא ברמה הגבוהה של השרות, באדיבות העובדים ובנדיבות בבשר.

כבר כמה שנים ש CARNES בשרים על האש מספק שרות לאולמות, גני אירועים ומקיים שיתופי פעולה עם חברות קייטרינג אחרות, מהמובילים בארץ.

לאחרונה התחיל ארתור "להפיץ את הבשורה" ופתח סדרה של סדנאות אסאדו לקבוצות, לחברות וליחידים, וכאן בא לידי ביטוי כל הידע והניסיון שמועברים בסדנה טעימה ומעניינת.

 
Carnes 2012 © כל הזכויות שמורות
לייבסיטי - בניית אתרים